Hapı 10 aydır kullanıyorum sadece 1 kez regl oldum,doktora gittiğimde normal doğum kontrol haplarında progesteron ve östrojen hormonları birlikte bulunurmuş regl düzeni için ama bu hapın içinde sadece progesteron olduğunu söyledi ve sütün devamlılığını koruyan hormonmuş regl olunca da süt azaldığı için bu hap regl olmanı engelleyebilir normal dedi dediğim gibi sadece 1 kez oldum🙏🏾