Cady Merhaba. Cıvıl den oto koltuk aldım arabamiza olmadı iade etmek istiyorum mağazaya götürsem iade alırlar mı illa kargo ile mi yollamam lazım bilenler yazarsa sevinirim.
bmmomss Cady civilde çalışmıyorum ama civilin kendi sitesinden aldıysanız mağazadan iade alırlar kendi sitesi değilse mesela trendyoldan başka bir satıcıdan aldıysanız kargoyla göndermeniz lazım