Merhaba hanımlar 1yaş bebeğim son 2 gündür kahvaltı hıc yapmıyor sevdiği şeyleri bile yemiyor. Ya danone yada portakal suyu gibi şeyler içiyor. Oda çok az tabi. Öğlen ve akşamları yarım çorba içiyor. 1 yaş aşısı olduğumuz için mi acaba kızamık su çiçeği gibi bi aşı olmuştuk 20 gün öncesi ondan olabılır mi. Bu dönem nasıl besleyeceğim bebeğimi ? Ya zayıflarsa.