dksmdlos Kızlar bu biberon kullanan var mı çocuğum gazlı biraz bi nebze de olsa gaza bi çözüm bulmaya çalışıyorum bugüne kadar kullandığım biberon çok köpürüyordu bu biberon kullanıp memnun kalan var mı köpürüyor mu
xssema dksmdlos ben doğduğun günden belli kullanıyorum aşırı derece çalkalamıyorum hafif daire şeklinde karıştırıyorum bi sıkıntı olmuyor
cetnaysegul dksmdlos kızım 5 aylık hala kullanıyoruz çok güzel bir biberon köpürmüyor asla eğer mamayı soğuk suda yapıyorsanız çözülmez ılık su olması lazım dairesel hareketlerle çalkalayın
dksmdlos xssema bizim mama erimiyor kaşıkla karıştırmak zorunda kalıyorum o yüzden mi acaba çok köpürüyor