kitapkokusu_ Kızlar ablam 6 haftalık hamile bebeğin kalp atıslarını dinlemeye gidecekti bugün ilk kez ama çıkmamıs haftaya tekrar cağırmıs doktor tüp bebek yöntemiyle hamile kaldı acaba bi sorun var mıdır
emilia kitapkokusu_ Ben de 6. Haftada gittim kese görünüyor bebek görünmüyordu. 7 de tekrar gittim kalp atışını dinledim
Minelinannesii34 kitapkokusu_ doktor beni 8. Haftada çağırmıştı garanti olsun diye onda bile kese ufacıktı zor görmüştü