14 aylık hergün kaka yapardı 1 veye 2defa.
Ama yaklaşık 1aydır yine her gün yapıyor fakat keçi dışkısı gibi veya katı cevizden büyük bu şekilde yaptığı için de 2defa yapıyor yine ama katı. Kakasının eskisi gibi sulu vs olmasını beklemiyorum ama çok katı yapıyor.
Kendisine bir rahatsızlığı yok keyfi yerinde. Sağlık ocağına sormuştum oda az veya çok önemli değil her gün 1damla da yapsa yeterli dedi. Bende ıspanak çorbası avakado tavuk yemeği brokoli çorbası vs yapıyorum ona rağmen kakası cıvımıyp yine aynı yapıyor önceden avakado yer yemez hemen yapardı ama artık yapmıyor öyle aman aman kaka yediğini çıkaramıyor bağırsak boşalamıyor kayısı suyu içiyorum evde kaynatıp falan