Allahını seven üzerime bilgi atsın. 5. Ayı bitirdik 5 ay 11 günlük. 10 gündür ne yerde duruyorum ne gökte gözünü açtığı gibi mızmızlanıyor ağlıyor. Asla ilgisiz durmuyor anca kucakta susuyor ama orda da bir mızırdıyor. Gündüz uyku döngüleri 30 dk düştü zar zor bazen uzatabiliyorum sallayarak. Gece uykuları allak bullak. Ama en çok mutsuzluğu ve huysuzluğu yordu nasıl oyalayacağımı şaşırdım gerçekten imdat diye camdan atlayasım var. Diş mi acaba dedim salya akışı arttı eller sürekli ağızda her şeye saldırıp ağzına atıyor parmaklarımı ısırıyor ama damağında kabartı ya da kızarıklık yok. Atak mı yoksa diş mi? Geçecek mi sanki hiç bitmeyecek gibi oturup ağlıyorum artık.