alisinannesi17 Bizim ilk alt iki diş sonra üst yanlar çıkmıştı doktora sormuştuk sorun olmaz sra değişir her bebekte demişti dişçiye de sormuştuk aynı şekilde sorun yok dedi
alisinannesi17 Bu arada köpek dişler değil gibi duruyor patlayınca daha net olur ama alt yanlar mi acaba
durununannitoskosu boran06 Şuan 13 aylık 6 tane dişi var valla hatırlamıyorum ki ne kadar zamanda çıktığını unutmuşum hep