Gmzkyr bebekten bebeğe değişiyor sanırım. Bizimde aylardır gece beslenmesi yok. Gece 12 saat normal cırtlı bez var goon ya da prima aktif bebe . İkisi de sızmıyor çok rahat. İz de hiç yapmadı. Külot bez ne zaman taksam gündüz max 2 saat sonunda sızdırdı. Goon dahil.