Sağ göğüsüm yaraydi 4/5gun meme vermedim sagmadimda sagamadim açık yara var diye şimdi mastit oldum bazı yerleri bilye gibi topak topak masajla biraz düzelttik gene oluyor yara var diye bebege göğüs ucu aldık emsin diye çokta acıyor ama az süt geliyor ne yapmam lazım yaşayan var mı aynı durumu gogusumde koltuk altıma kadar ağrıyor bebek emerken sanki damarlarım çekiliyor