AlparslanSergen henüz çok küçük sürekli senin kokunu arıyordur. İlk iki buçuk ay kucağımda uyuttum çünkü başka türlü uyumuyordu yatağa koyduğum gibi uyanıp ağlıyordu inan oturduğum yerde uyumayı öğrendim. Ama sonra yavaş yavaş yatağa alıştı artık uyuyor. Bir de televizyon ya da telefon gibi şeylere mağruz kalıyorsa çok güçlü uyaranlar oldukları için bebeklerin uykusunu olumsuz etkiliyorlar. Uyuyacagi odayı mutlaka günde 15 dk havalandir. Uykusunu geçirirsen de uykuya dalamaz. Diyelim ki saat 12 de uyandı en geç saat 2 de diğer uykusuna geçmeli. Uyku aralari en fazla iki saat olmalı yani. Gece uykusuna ise en geç saat 8 de başlamalısın. Doğduğundan beri akşam lambayı kapatıp gece lambasiyla uyuttum uyumasa bile lambayı açmadım, gerekmedikçe konuşmadım, oyun oynamadım, aglarsa sarılıp koklayıp odada yavaşça yürüdüm bu sayede gece kavramı oluştu ve böylece gece sabaha kadar uyuyor artık. Sadece arada emziriyorum.