defnes32 hocaya gittik daha doğrusu 21 gün evimize gelip dualar etti o 21 gün boyunca bende dua ettim okunmuş (benim okuduğum) bal yedik eşimle sonra doktora gittim bir sefer çözüldü. Hocaya gitmeden önce gitmediğim doktor kalmamıştı Karadeniz’de. Hep vajinismus teşhisi koydular ancak tedavi olamıyordum doktordan bile korkuyordum. Şu an 1 yaşında kızım var 😻 ayrıca güvenmediğin kimsenin evinde yemek yiyip su içme demişti hatta bi dönem hayvan ürünleri bile tüketmedik çünkü büyü yapılan kişide bunlarla besleniyormuş o illetler