Bebeğim 9 aylık olacak.iki hafta önce kan testi yaptırdık demir değerleri düşük çıktı.oysa ki düzenli olarak 4. Aydan beri sidefer kullanıyorduk.doktor ilacı değiştirdi ferrum şurup verdi.o da bağırsakları mahvetti.çocuk kaskatı çıkaramıyor bile.fitil atınca fitil ile birlikte kaskatı kakası geri çıkıyor.hiç yumuşak kıvamlı gelmedi.bir çare sidefere devam mı etsem yada tavsiye ilacınız var mı? Benim gibi bebeğine düzenli sidefer kullanıp da bebeği kansız çıkan var mı?