Merhaba kizlar ben anskiyete sahibiyim ya delirdim yada delirmek üzereyim doğumdan 4 ay sonra çene altlarım da sağlı sollu acıma başladi 2 yirmilik de yarim sekilde çikık benim onlardan kaynaklı lenf bezim şişti sanirim ama daha önce boyle bişey olmadi 2018 den beri 20 lik problemim var neyse bu acı hissi 2 haftalik araliklar ile gitti geldi ve ben bu sürede doktora gitmek yerine internete baktim ve lemfoma kanserini öğrendim artık bebeğim 11 aylık ve ben hala doktora gitmiyorum başka belirtim yok ama boynumda sağlı sollu elime bezeler geliyor önceden yoktu 1 tane gelirdi elleye elleye boyle yaptim çunku o hisse engel olamiyorum hergün elim boynumda ve sonra telefonda burda bile lenf yazip yazilanlari okuyprum kendimi doktor dişinda rahatlatacak birşeyler okumaya çalışıyorum kötü bişey okursam tamam nefes alamiyorum nerdeyse 6 aydir her kotu hissettiğimde tamam bu sefer doktora ne çikarsa çiksin şu his gitsin diyorum sonra geçince gitmiyorum erteliyorum şimdi de doğum gününden sonra giderim diyorum ama kendimi kandiriyorum kotü duymaktan ve sürecten korkuyorum içimi dökmek istedim az once az bisey çenem.uyuştu oda lemfoma belirtisi çikinca nefes alamdim buaraya yazmak istedim okuyanlar da nolur kötü birsey yazmasin sadece içimi dökmek yazmayin ki kafayi yemiyeyim cunku eşimde bikti hatta çevrem de ki herkes eşim hastaneye gitmiyorsan sus artik diyor yavruma bile adam akilli odaklanamiyorum. Korkuyorum…