Hanımlar merhaba. Aslında sütüm var bebeğimi emziriyorum ama yeterli gelmediğini düşünüyorum. Mama takviyesi yapıyorum. Sütü artırmak için neler yapabilirim? Solgar kullanıyorum, sabah akşam rezene içiyorum. Süt bazen fışkırıyor bazen sıkıyorum,sağıyorum hiç yok. Mama vermedim 1 ay. Günde 4-5 çişli bez çıkıyordu ama Bebeğim hiç kilo almamış o yüzden tekrar mama takviyesine döndüm. Yardımcı olursanız sevinirim🌸