Endişelenecek birşey yok merak etme artık bebek emdiğinde sütün salgılanacak eğer aktif emiyorsa iki memeyi 10 dk da boşalta bilir hatta benim oğlum 5 dk da boşalttığı oluyordu eğer bebeğin ağlamıyorsa endişelenme , artık meme Şişmesi sıktığında süt fışkırması yada çıkması olmıycak