egnyl 
bsrshtrk egnyl bence 6 ay öncesi kesmek daha kolaydı. Şimdi resmen savaş veriyorum. İster tırnak makası ister bu makas fark etmez😋😂
misssunshine egnyl kesinlikle katılıyorum 👍 standart tırnak makasıyla denemiştik ilk daha ilk tırnakta beceremedik bebeğimin etini kestik epey kanadı sonsuza dek bi daha tırnak kesemiycez diye düşünüyodum. daha sonra görseldeki bu ürünü kullanmaya başladım. inanılmaz rahat ve güvenli.
egnyl BENOYLEUYGUNGORDUMM törpü almıştım ama tırnakları çok ince işe yaramadı biraz sertleşince işe yarayabilir bundan aşırı memnun kaldım