Bebeğimin ağzında mantar oluştu sürekli karbonatlı suyla temizliyorum sonrasında mikostatin damlatıyorum ama bi işe yaramıyor nolur bir bilen varsa yardımcı olsun bana bebeğim 4aylık mama yiyemiyor bağırıp itiyor biberonu.başka bapabilirim bu durumu daha önce yaşayan varmı bu durumu