4 aya kadar nefret etti o hareketten daha yüz üstü döndüreceğimi anladığı anda kollarının altına yastık koyamaya çalışırken ağlıyordu dudak büzerek. Sonra 4. Ay sonunda kendi kendine dönmeye başladı 6 ayda emekleme ve 10 aylıkken yürüdü. Yani sadece sabırlı olun ve bekleyin istedikleri zaman her şeyi yapıyorlar hepsi kendine göre şekillenecek🩵