Aynı sorunu yaşadım🥺 gitmediğim hastane kalmadı özeller, devletler başka şehirlere de gittim ultrasonlar falan hep gaz çıktı bebek kolik dendi sonra bir sürü damla kullandık fayda etmedi en son özeldeki Dr bu damla en iyisi buda fayda etmezse yapacak birşey yok dedi damla adı (BioGaia) kullandık ekstra masaj için o kadar araştırıp bir jel aldım eczane ve Dr sordum en iyi jel herşey var bunda dedi.
Bende çok karşıma çıktığı için aldığımı söyledim ama kızlar çoook faydasını gördüm adı (clinikid) hala kullanıyorum bittikçe alıyorum sürünce bazen masaj yapmaya gerek kalmadan gaz çıkıyor. Ekstra olarak gaz için kiraz çekirdekli kemer aldım ve bir süre sonra başka bir hastalık öğrendim sürekli kustugu için Dr takibinde Dr reflü var dedi şok olmuştum 🥺 sonra reflü yatağı aldım içinde kiraz çekirdekli olandan ilaçlar da kullandım fayda etmedi hala kusuyor her yediğini kalıcı olacak diye korkuyorum.Kaka problemi de oluyordu hep 8/10 gün sonra yapıyordu 12gün yapamadığı oldu Dr a yalvardım resmen gitmediğim hastane farklı şehir olsun kalmadı kimse fitil vermedi eczane ve sağlık ocaklarıda vermedi çok sıkıntılarımız oldu Dr kendi yapmayı öğrenecek dedi çoçuk çatlıyordu yine vermiyorlardı her gün soğuk sıkım zeytin yağı içidim 1.t.k. (mamasına kattım) ama hergün masaj şart karın için I love you (saat yönünde) masajı ve ayak akapuntur nokta masajı ,bunların hepsini dogdugu günden beri 3 aya kadar yaşadık sonra düzeldi şükür , şuan 5aylık bal oğlum ama hala kusuyor geçmedi günde bir makina kıyafet oluyor 🥺ama buna da şükür neyse kızlar uzun oldu hepimize Allah yardım etsin evlatlarımız iyi olsun düzelsin inşallah 🤲🥺