Merhaba anneler , çok mutsuzum çok kötüyüm. Ev kedimiz oğluma saldırdı. Yüzünde kulağında dikişler var . Dikişleri alındıktan sonra iz kalmaması için Scarex dermatik jel ve kantaron yapını biliyorum. Bunları kullanıp faydasını gören var mı ? Yada böyle dikiş izi için ne kullandınız nasıl tedavi ettirdiniz hangi doktor hastaneye gittini sonrasında iz kaldı mı nolur yazarsanız çok sevinirim 🥹😓😭