simge38_ Merhaba kızım 11 bucuk aylik ve üst dişlerinden gözükmeye başladı dişi bu normal mi ilk disini üstten cikarması
153s34 simge38_ merhaba. Tecrubem yok ama burada normal diyenler vardi. Kesin bi siralama yok diyorlar diş icin. Sadece genel olarak once alt sonra ust deniliyor(muş)
Deletedmom_289 simge38_ benim çocuklarımın da önce üst dişleri çıktı 2 tane sonra alt dişi çıkmıştır doktor a sormuştum da bu gayet normal demişti her bebek aynı olmaz demişti
Muhammedaliannesi Sinemkaan25102022 merhaba fotoğraf atsam bebeğimin dişine bakabilir misiniz ilk üst dişleri çıkıyor sanırım damağı baya şişmiş
Hernasipvaktineesirdir Hurma yedirin diş etlerini yumuşatarak daha zahmetsiz çıkmasına yardımcı oluyor.