butterflyy_ benim oğlumda da var 1 aylıkken başladı hala devam ediyor. Dermatit gibi sizinki de🌝 devamlı nemli tutulması lazım cildi maalesef. Denemediğim krem kalmadı en son bepantol sensidermi aldım biraz iyi geldi gibi bakalım deneye deneye en iyi gelenini bulmaya çalışıyorum🥲