Ozlem_12 Kızlar bebeğim 45 günlük. Meme artı mama olarak gidiyoruz ilk bastan beri. 90 cc mama veriyorum 1 haftadır ama mama bitince ağlamaya başlıyor. Maalesef sütüm de yok yani 10 cc bile çıkmıyor yani mamadan önce emiyor. Sonra da emmek istiyor sürekli aranıyor. Aptamil kullanıyorum üstüne göre aslında 120 cc vermem gerekiyormul ama zor sindirir gaz olur diye korkuyorum. Bu arada bebeğim 3750 gr sizce ne yapmalıyım?
momsss Ozlem_12 Canım bende 3 ayına kadar hem meme hem mama olarak gittim. Doktoruma sorduğumda ne kadar içiyorsa o kadar ver demişti sen de o şekilde deneyebilirsin herhangi bir problem olacağını sanmıyorum. Gaz kabızlık çekmek istemiyorsan similac mama kullanabilirsin. Ben tüm mamaları denedim ama uzun zamandır similac kullanıyorum çok memnunum gaz kabızlık huzursuzluk yapmadı😊
momsss Ozlem_12 Ayrıca aptamilde şeker olduğunu ve bebek tadını sevdiği için zamanla anneyi emmeyi bıraktığını duymuştum canım,bilgin olsun 🙏
nuroykuomer Ozlem_12 42 günlük benim kızım,gündüz süt içiyor sağılmış 50cc,gece hipp mama 50 cc kadar 4 küsür benimkide, mama dan önce değilde Baska öğünde memeden versrn belki daha verimli olabilir kolay gelsin 🌺
Myagz Ozlem_12 emmek istemesi açlıktan değil ki henüz çok küçük güven çabasından korkmaktan herşeyden emmek ister çok veriyorsunuz boş yere midesi genişliyor ilk üç ay memede yaşar yaka iğnesidir bebek
zisanc Açıkcası ben emzirdiktwn sonra doymazsa bi 60 cc verirdim takriben hemen hemen 100-120 cc ye tekamül ediyor..istemediği zaman belli ediyor zaten merak etme doymadığı için ağlıyordur sen tam ölçüsünde yap annesi🧡
Ezgiaygunn Ozlem_12 onu senin bebegin ayarliyor canim bir dene istwdigi kadar ver babakim ne kadar.olcek yicek ben öyle yaptım çünkü bebeğim doğunca kendi diliyle geri cikartiyordu
Minakanne Mamadan sonra gazını cikarmiyorsan aranır ağlar benimki 2 aylık oldu hala öyle gazını çıkarınca rahatlıyor
guvesra aptamil sindirimi çok rahat bir mama bebeğin iyi gelişmesi için tam doyması gerek bence miktarı arttırın aç kalmasın
ozlemsenel Bebeğinizin açlık durumuna göre verin artırmaktan çekinmeyin büyüdükçe alacağı miktar artacak gayet normal
seyreksevim Ozlem_12 gaz olursa aptamil conformil mamadan verirsiniz sıkıntı kalmaz canım onun için endişe etme demekki doymuyorki aranıyor