princees Trendyol dan sipariş etmiştim 3 kutu Bebelac gold TT var daha ama baya önceden üretilmiş sorun olur mu kızlar kullansan
BENOYLEUYGUNGORDUMM princees 3 kutuyu nasıl bitireceksiniz. Bildiğim kadarı ile mamaları tüketim tarihine 1 ay kala kaldırılıyo raflardan
alparslan1_ princees sorun olmaz kapalı paket diye. Ama açık söyliyim kendi çocuğum olsa sizin gibi düşünür belki de geri gönderirdim şimdi size yorum yapmak kolay oluyor😂
canparelerim princees bu ayın sonuna kadar vakti var daha, niye sorun olsun ki. Açılmamış paket bide sonuçta, bişey olmaz bence.
Tuba_44 princees bişe olr mu bilmem yanlış yönlendirme yapmayayım ama ben e bebek çalışaıyım mama skt ben kontrol ediyorum 30-45 gün kala kaldırıyoruz raflardan 3 kutu hemen bitiremez galiba bi kutu olsa neyse
princees BENOYLEUYGUNGORDUMM her biri 350 gram tüketilmesine biter de sorun olur mu acaba yaa ben bilmeden böyle aldım genelde hep TT tarihini sorar alırdım
princees canparelerim bayatlama olmamistir demi hani bir bucun yıldır üretilmiş benim aklıma üretim tarihî takıldı
BENOYLEUYGUNGORDUMM princees dediğim gibi bildiğim kadarı ile tt 1 ay kala kaldırılıyor raflardan. Sizi yanlış yönlendirmek istemem
canparelerim Ha 3paketin tarihideyim aynı? Ben sadece birinin tarihi böyle diyorsunuz anladım. 3paketin tarihi de böyleyse diğer 2sini kullanmaya geçene kadar tarihleri geçer. 2 paketi iade edebiliyorsanız edin bence birini kullanın eğer öyleyse.