11 günlük bebeğimin 2.topuk kanında kistik fibrozis tanısı konuldu tekrar kan vermemiz gerektiğini söylediler pazartesi 3.kani vercez. Aynı zamanda bebeğimle aramda kan uyuşmazlığına bağlı sarılık geçiriyoruz. (İlk kızımda da sarılık 3 ay kadar sürmüştü)
Bu hastalıkla aynı durumda olan anneler var mı?
Süreç nasıl ilerliyor?
Ne gibi zararları var ?
Sarılığı etkisi olabilir mi sonuçta yanlışlık olabilir mi
Sarılık için hastanede fototerapi aldığımız gün topuk kanı alındı aynı zamanda bebeğimin kakası baya koyu yeşil ispanak gibiydi o gün bunlardan kaynaklı sonuçta yanılma payı olma ihtimali var mıdır