16 aylık bebeğim var sadece gündüzleri emziriyorum şu birkaç gündür sol göğsümde yani nasıl tarif edilir bilmiyorum da ucu sanırım böyle atak gibi sanki ateş tutuyolar yada iğne batırıyolar gibi bi his oluyo bakıyorum bazen ucu değil sadece gibi de geliyo anlam veremedim mastit desem böyle bi doluluk hissi yok yani 6 ay önce falan koltuk altımdaki lenf bezi şişliği elime geliyodu ultrason çektirmiştim göğsüme de o zaman bişe yoktu yani ne bu yaa başına gelen var mı göğüs ucum birazda çatlak gibi bebeğim bazen sert basıyo malum dişleri var yada ısırıyo falan ondan enfeksiyon falan mı oldum acaba