irem066 Alnından elektronıkle ölçtüm kızlar bornalmı nette normal yazıyorduda merak ettim bebegım uyumuyor bugün hıc bayılıcam uykusuzkujtan
Hamzaninannesi1411 irem066 yenidoğan bebeklerin vücut ısıları yüksek oluyor zaten. Siz yine de kontrol edin
nemregn irem066 26,0 geçmesin dedi Doktorumuz sende öyle yap ki 37 çok yüksek değil ama yeni doğanda oda sıcaklığı 25-26 arasında tutmalısınız demişti
Niihhaann Yenidoğan için 24 daha ideal sanki ama yenidoğan vücut ısısı yüksek oluyor zaten 3. ay gibi 36 lara düşmüştü bizimde