Kızlar merhaba kızıma üç tekerlekli bisiklet arayışına girdim. Aklımda hep globber vardi ama o da daha sonra sadece denge bisikleti olarak kullanılıyormuş. Kullananlar memnun mu nasıl oluyor o paraya değer mi. Bide farklı bisiklet kullanıp memnun kalan var mı kızım 20 aylık her türlü öneriye açığım