marsiyen ben 3 buçuk ve 4 buçuk aylıkken 12 şer saat yolculuk yaptım şahsi arabamızla hiç sıkıntı yaşamadım.molalarda kapıyı sık açık kapamayın üşütmesin yeter bir sorun olacağını sanmam.zaten bebekler arabayı seviyo yolun büyük kısmını uyuyarak geçiriyolar.ben giderken gece dönerken gündüz yolculuğu yaptım ikisinde de rahat bir yolculuk geçirdim