Merhabalar 9aylık bebeğim var be hiçbirşey yediremiyorum sadece birisi onu oyalayacak karşısında anca öyle bir kaç kaşık yetse yiyor. Ekran göstermedim hiç ama yesin diye artık çaresizlikten onu bile açtım kaşık görünce ağzını kitliyor kafayı çeviriyor Blw de denedim. Olmadı. Sevdiği meyve de yok. Biraz yoğurt yerse yiyor sadece o da canı isterse. Sanırım ben zorladım biraz o yüzden böyle oldu. İsteyerek yediği tek şey yoğurt yani. Acaba bir kaç gün ara versem daha kötü olur mı yoksa daha mı iyi olur fikri olan var mı böyle bir yöntem izleyen oldu mu nolur yardım edin