Merhabalar 6 ay 2 günlük bi kız bebeğim var maalesef emerek uyumak istiyor bi tarafım ver gitsin eni sonu bırakacak büyüyecek diyor bi tarafımda uyku kalitesi ve kendisi için bu alışkanlığı bırakması gerektiğini düşünüyor gündğz uykuları hep 20 dk 3 uyku yapar 3 üde 20 dakika hal böyle olunca uykusunu alamayıp gün boyu mızmız ağlak hiç susmayan bir bebek oluyor gündüz uykularını nasıl uzatabilirim,emerek uyutmayı nasıl bıraktırabilirim ya da bıraktırmalı mıyım lütfen bana bi akıl verin geceleri de emmek için sık sık ve ağlayarak uyanıyor yoruldum artık bittim resmen şeytan diyor yatır yanına ne yapayım nasıl yok izleyeyim uykular arasına çok dikkat etmeye çalışıyorum ama gene de uyuyamıyor nolur yardım edin lütfen emzikte tutmuyor maalesef çok ağlıyor meme vermediğim zaman etini kopartmışım gibi ağlıyor ben vermedikçe o ağladıkça aramızda ki bağ da zedelenir mi güvenli bağlanma meselesini kastediyorum yani lütfen yardımcı olun🥺🥺🥺