sryldz Arkadaşlar Siirt’li kimse yok mu bi domtor önerisi için hangi doktora çıkacağım karar veremiyorum
Ezg667 sryldz merhaba🌸 hayat hastanesinde Ahmet bey var ben ona gidiyorum çok memnunum. İbni sinadaki doktorları hiç önermiyorum
Hmnn sryldz hayat hastanesinde Recep hocada doğum yaptım. Recep hocayı öneririm ama hastane biraz eski odaları falan güzel değil. Ben Recep hoca için gidiyordum
Merveeofs Hayat Hastanesi Ahmet hoca mükemmel.. Aynı hastanede bir de Recep bey var gidenler ondan da çok memnun. Hastanenin dezavantajı eski olması ama doktorlar gerçekten iyi
yeniannis Recep hocaya doğum yaptım memnun kaldım. Hayat hastanesine hastanesine denmez ama Recep hoca için gittim
Balkaymakannesi89 Bende Recep hocada sezeryan oldum çok memnun kaldım hastaneden memnun değildim tabi sonra ikinci doğumumda batmanda yaşıyorum devlet hastanesine gittim eğitim araştırma ondanda memnun kaldım