vtn34 Kızlar bebeğim 7 aylık oldu ama dün fark ettim ki başında konaklar az da olsa var daha önce 4 aylıkken çıkmıştı o zmn zeytinyağıyla temizlemistim geçmişti ama şuan tekrar çıkması beni şaşırttı,sizce bu durum normal mi
Bebegim3535 vtn34 oğlum 4 aylık olmak üzere bizde bir türlü kurtulamadık konaktan. Mis gibi temizliyorum 2 gün sonra yine çıkıyor. Mustela kullanıyordum şimdi mustelanın konak şampuanını kullanıyorum ama yine oldu. Doktoruda 1 yaşına kadar olabilir normal dedi.
Lillas vtn34 benim bebeğimde konak sorunu çok fazla olmadı ama ara ara oldu mesela bir defa görüyordum temizliyordum yağ ile masaj yapıyordum geçiyordu 2 ay sonra yine görüyordum ama hep tek seferlikti