Melek2845 [silindi] Motorola var monitörlü. Baya memnunum bu IP muhabbetinden dolayi wifililere güvenemedim ben
[silindi] Melek2845 haklısınız hacklenme durumları olabiliyormuş bir de telefondan ayrı bi ekran olması daha iyi gibi