princees Bunu kullananiz var mı bugün hastaneye gittik doktor yazdı kızın ishal ama reçete yi oudum da 4 yaştan itibaren diyor ne yapacağımi şaşırdım
GezginPaNDa princees ishalken Doktor bize de verdi Yarım paket kullandık. Siz kullanacaksanız çeyrek kullanın
princees busrahalc teşekkür ederim aklil edemedim aradım az önce sayenizde bebekler için bunun damlasını veriyorlarmış anlamıyorum nasıl doktorları bsimiza getiriyorlar yaa kızıma icirseydim ağır gelseydi bir şey olsaydı
princees GezginPaNDa sizin bebeginiz kaç aylıktı benim kızım 4 aylık doktor yazdı eczacida bana günde bir tane sıkı kullan dedi kullandım mamaya ekledim kızım mamanın yarısını tek içti çok korkuyorum hastane ye götürsem mı acaba
GezginPaNDa İlk kullandigimizda 9 10 aylikti doktor yarım yarım kullan demişti. Fazla probiyotik zarar vermez sma siz yinede yarın yarım verin