En arka azı disime kanal yapıldı 3 kez dolgusu düştü dolgu tutmuyor doktor çekilmesi lazım artık enfeksiyon kapacak dedi korkuyorum çekimden hiç çektiren varmı sonrasında o boşluk kapanıyor mu kendiliğinden yoksa dikiş mi atılıyor bilen varsa bilgi verebilir mi