eylulduruu1 kullanamadım onu anlayana kadar naparsam yapayım kesildi sütüm. Aylar sonra tesadüfen farkedildi başka bir tahlilde. Kadın doğumcu rutin tahlilde istemiş düşük çıktı. O zamana kadar hem kadın doktoruna hem çocuk doktoruna söyledim sütüm az kesilmek üzere diye . Hiç biri bakalım prolaktine demedi. Halbuki bir kadın doğum ilacı varmış yan etkisi prolaktini yükseltiyormuş. Bazen onu veriyolarmış.