Eceerva biz de 9 ay olmadan önce yumurta beyazı denemiştik, alerji belirtileri verince de kan testi falan bakıldı , doktorun önerisiyle de aşıyı 1 yaşında yaptırdık. 1 yaşında da kan testinde alerjik çıktı ama bebeğim artık bütün yumurta yiyordu hergün zaten, alerjik reaksiyon da göstermiyordu. Normalde alerji durumu varsa da aşıyı doktor kontrolünde yapıyorlar. Biz de 1 yaşında araştırma hastanesinde yaptırdık , 1 saat gözetimde tutmuşlardı.