Kızım dün aşı oldu 4 aylık rutin aşılar ve Rota 2.dozu oldu. dün ateşi yoktu. Sabaha karşı kafası biraz sıcak geldi ama ateş gibi gelmedi. Emip uyudu. 9da kalktı ateşini ölçtük 37.7
Tulumunu çıkardım bodysiyle kaldı. Calpol verdim bir çay kaşığı. 40dk sonra tekrar ölçtük yine 37.7
Bugün dışarıya çıkarmayı düşünüyorum serin ve açık havaya.
Başka ne yapabilirim yada korkmama gerek var mı? Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim 🙏