40günlük oğlum var nasıl gıydırıyosunuz kızlar ev kaloriferli çok sıcak oluyor ben içine uzun kollu çıtçıtlı badi üstüne kazak altına sadece tek alt gtdırıuorum birde çorap acaba bacakları üşürmü dışarı çıkarken iki kat giydırıyorum şapka falanda takmıyorum artık eldiven zatenn fzla takmadım zararlı diye ama altı konusunda kararsız kaldımm sizce üşürmü ilk kızım da sobalıydı hep iki kat giydırıyordum