Kızlar bebeğim yaklaşık 1 aydır uyku problemi yaşıyor atak haftası vs bitti şuan da gece çok sık kalkıyor mesela dün gece 2 de uyandı sabah 6 da uyudu 8 de geri kalktı ve neredeyse her gece böyle yapıyor diş bu kadar uzun sürmez diye düşünüyorum emiyor çok sık da acaba sütüm mü gelmiyor artık doymuyor mı