bussyy1710 Eczaneden almaya güç yetmiyor doktor inat etti anne sütü diye rapor çıkartmıyor alfamino kullanıyoruz ama iyi gelmedi sanki denemek istiyorum aptamili
ngp bussyy1710 denediniz mi acaba. Alfaminoyu içiyor ama karın ağrıları oluyo doktor pirinç bazlı olduğu için olabilir dedi. Pregomin ve neocate mısır bazlıymış acaba nasıl tepki verir bilmiyorum. İçti mi bebeğiniz aptamili. Pahalı lar malum içmezse çöp.
bussyy1710 ngp yani damak tadı oluşmaya başlayınca bıraktı aptamili. Alfamino içiyoruz biz ama yanlış bilgi vermişler evolvia pirinç bazlı. Arkasını okursanız mısır proteini ve %100 serbest aminoasit bazlı olduğunu görürsünüz.
bussyy1710 ngp dolap hesabımda aptamil ve evolvia var ben de ordan almıştım bırakınca elimde kaldı denemek isterseniz bakabilirsiniz
aass2024 Doktorunuzu değiştirme imkanınız yok mu? Benim alerjik olmayan bebeğime bile alerjik deyip mama vermişti devlet hastanesinde bir doktor. Anlamadım yani anne sütü olsa sanki vermicez ya da iyi gelse