eli391_ 6aydan sonra gece beslenmesine gerek yok. Her uyandığında emzirmeyin, su verin. Benim doktorum 6.ay itibariyle böyle önerdi. 3 güne alışır, uyku düzeni bozulmaz dedi. Benim bebeğim küçük olduğu için 2 kere emziriyorum hala ama sık uyanmaya başlayınca direk su vereceğim.