lamiakus Kızlar 2 gündür öksürmüyordu yine basladı. Ciğerde bişe yok doktora gittik. Hırıltı var ama burnunda genitinde. Öksürürken bogulcak gbi oluyor. 15 gün oldu nerdeyse. Nasıl gecer bu . Bebeğim 6 aylık. Nebizatör yok.
Mavimsii24 lamiakus uyumadan göğsünün üstünde kısmına ortaya ve belinin üst kısmı ortaya zeytinyağı sürün iki tarafa da mendil koyun öyle uyusun o iyi geliyor Birde tereyağı ile pekmez az kaynatıp verin inşallah iyi gelir
Mavimsii24 lamiakus ek gıdaya başladınız mı? Tadımlar bittiyse normal yedirmeye başladıysanız verebilirsiniz ben verdim çünkü çorbalarında tereyağı kullandım pekmez kahvaltı da veya yoğurduna koydum olmazsa zeytinyağı ile pekmez de olur