Oznur-uzun alerjik olabilir. Muhtemelen balgamı da vardır. Oğlum 4 aylık, biz de 1 buçuk aylıkken fark ettik. Hala aynı ama her gün serum fizyolojik+burun temizleme yapıyoruz aspiratörle bayağı azaldı. Yapmadığımız gün şiddetleniyor. Ciğere inmemesi için mutlaka her gün yapın dedi doktorumuz. Hava makinesi ile direkt serum uygulaması da yapabilirsiniz o da çok rahatlatıyor. Çok ciddi bir problem değil eğer ateş ve başka komplikasyonlar yoksa ama her gün temizleyin bir yerden sonra rutin oluyor yormuyor🥰 yine de doktorunuza danışırsınız tabii geçmiş olsun🌸