Daha yeni 5 aylık olan oğlum yaklaşık bir haftadır bazı günler daha çok olmak üzere emmek için çok fazla ağlayarak kalkıyor 😢 Zaten ilk üç ay çok gazlıydı, kolik ağlamalarımız dinmiyordu ancak 3 aylık olunca geçmişti. Son zamanlarda artan bu gazı ise demir damlasına bağlamıştım. Bestiron damlası kullanıyorum doktorumuz da en az kabız yapan damlalardan olduğunu teyit edip günde bir çay kaşığı da zeytinyağı içirmemi önermişti ve öyle de yapıyordum. Bu gece uykusunda 3 saat içinde 5 kez kıvranarak ve çok ağlayarak uyandı gazdan gibi görünüyor. Gaz masajı, fitil, calpol, karna sıcak havlu koyma hepsini uyguladım. Sizce sebebi ne olabilir? Acil doktoru pek iyi bakmıyor, detaylı muayeneye gitmeli mi?