Sldalpy merhaba hiç korkma. Biz de de aynısı oldu. Normal bi süreç. Aşıdan bir/bir buçuk ay sonra iltihaplanıp patlıyor ve delik oluyor. Sonra kabuk bağlıyor ve pembe duruyor. Zamanla da rengi açılıp hepimizin omzunda olan o aşı izi gibi oluyor. Tek yapman gereken asla sıkma iltihabı.