2 hafta önce göğüs ucum yara oldu 4 gün önce de gece birden ateşim çıktı göğsüm şişti acile gittim ağrı kesici vurdular doktor antibiyotik verdi. Antibiyotik siz geçmiyormuş zaten mastit. Göğüs kol ağrısı ucunda inanılmaz acı. Ağlayarak emziriyorum sanki tekrar doğum yapmış gibi