Kızım 2.780 gram doğdu. Kilo alması bir dönem yavaşladı. Ek gıdaya geçtik mama ile devam ediyoruz. Akrabalar “ne kadar zayıf, bunu yedir, şunu içir, bu çocuk aç” gibi cümlelerr kuruyorlar. Bıktım artık ya. Kızım şimdi 9. Ayına girecek 7.200 gram. Sizce nasıl kilosu? Kilo alması için ne önerirsiniz?
Avakado muz, ceviz, yoğurt, irmik, çorbalar hepsini veriyorum.